Terug in Playa del Carmen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carla Coevert - Schuurman - WaarBenJij.nu Terug in Playa del Carmen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carla Coevert - Schuurman - WaarBenJij.nu

Terug in Playa del Carmen

Door: CarlaCoevert

Blijf op de hoogte en volg Carla

24 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Gister aangekomen in Playa del Carmen. Wel weer even wennen hoor al die drukte. Op het eiland Holbox, heerlijk gewandeld en gefietst en van de rust en natuur genoten. Als ik uit het raam van mijn Hostal keek kon ik de kanaries in de palmen bijna aanraken. Tijdens mijn fietstoer flamingo's gespot, maar helaas niet op de foto vast kunnen leggen. De laatste avond in Holbox was ik getuige van een spontaan live afscheidsconcert. De zanger- gitaarspeler Leon Littlebird uit Colorado, een verre afstammeling van de apache indianen, logeerde in het hostal en verzorgde een gratis concert. Gedurende 2 uur speelde hij gitaar en zong prachtige zelfgeschreven teksten. Vanuit het publiek stonden mensen op die mondharmonica en jambee speelden, dus het werd een ware happening. Via google - Leon Littlebird en/of you tube kunnen jullie kennis maken met Leon en zijn muziek. Gewoon doen, echt de moeite waard.

Ik reis weer met zijn tweeën nu. In Holbox ontmoette ik Suzan uit Zuid-London, die vandaag haar vijftigste verjaardag viert. We kwamen erachter dat we in hetzelfde vliegtuig richting huis vliegen, dus we vergezellen elkaar nu. Zo nu en dan is ze wel zo stoned als een garnaal, maar voor de rest een prima meid. Ik hou haar gewoon een beetje op het rechte pad!

Tot zover de berichtgeving uit een warm Playa del Carmen. Nog 3 nachtjes slapen en dan ben ik weer op Nederlandse bodem.

  • 25 April 2012 - 13:37

    Wil:

    Hoi Carla,

    Wat zijn acht weken snel omgegaan.
    Goeie reis naar huis en tot snel.

    Wil

  • 25 April 2012 - 22:21

    Ans :

    Hoi Carla, geniet van je laatste dagen en nogmaals een goede en behouden thuiskomst!
    groeten Ans.

  • 26 April 2012 - 19:04

    Ans:

    Hoi Carla,
    Vanaf vandaag kunnen we elkaar zomaar weer tegenkomen bij Deen!!!!!
    Wel wennen zeker en de temperatuur? Nog een keer brrrrrrrrrrrrrrrr, groetjes Ans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 61604

Voorgaande reizen:

07 Mei 2014 - 28 Mei 2014

Camino Portugues - mei 2014

27 Mei 2013 - 20 Juni 2013

Camino Santiago de Compostela 2013 - Op herhaling

21 Mei 2012 - 30 Juni 2012

Op avontuur

Landen bezocht: