Back in Holland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carla Coevert - Schuurman - WaarBenJij.nu Back in Holland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carla Coevert - Schuurman - WaarBenJij.nu

Back in Holland

Door: CarlaCoevert

Blijf op de hoogte en volg Carla

04 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Ik ben al weer even terug op Nederlandse bodem na mijn omzwervingen in Spanje. Wel weer even wennen hoor. Ik ben blij dat ik het afgelopen half jaar al 3 zomermaanden heb gehad, want van het weer in Nederland wordt je niet vrolijker.

Momenteel druk bezig met de afwikkeling van mijn gestolen tas in Barcelona. Ik vertrouw erop dat mijn reisverzekering Interpolis de opgelopen schade volledig zal vergoeden. Mijn gevoel van veiligheid is gelukkig niet aangetast, het betrof immers alleen maar materiële schade. Zo nu en dan trekken de beelden van de beroving aan mij voorbij en dan zie ik de dader met mijn i-pod met muziek door Barcelona lopen. Natuurlijk is het vervelend om spullen kwijt te raken. Ik voel me een beetje onnozel over het gebeurde. Hoe heeft mij dit nu kunnen overkomen? Verhalen van anderen geven echter aan dat bijna iedereen dit weleens is overkomen. Kortom met andere woorden: mensen wees alert op je spullen want je staat erbij en je kijkt ernaar en binnen no time ben je alles kwijt!!

Mijn sabbatical van een half jaar zit erop en nu plannen maken voor de toekomst! Het zal niet eenvoudig zijn om weer aan het werk te komen in deze economisch slechte tijden, maar ik heb goede hoop om toch mijn bestemming te vinden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen: 826
Totaal aantal bezoekers 61602

Voorgaande reizen:

07 Mei 2014 - 28 Mei 2014

Camino Portugues - mei 2014

27 Mei 2013 - 20 Juni 2013

Camino Santiago de Compostela 2013 - Op herhaling

21 Mei 2012 - 30 Juni 2012

Op avontuur

Landen bezocht: