Roncesvalles vaarwel! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carla Coevert - Schuurman - WaarBenJij.nu Roncesvalles vaarwel! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Carla Coevert - Schuurman - WaarBenJij.nu

Roncesvalles vaarwel!

Door: CarlaCoevert

Blijf op de hoogte en volg Carla

08 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Na 14 dagen hard werken zit mijn vrijwilligerswerk erop. Vandaag hebben wij het stokje overgedragen aan 6 nieuwe vrijwilligers uit Nederland. De afgelopen week helaas geen verslagen op mijn weblog, omdat ik gewoon weg tekort tijd had om deze te typen. Een van de vrijwilligers is vandaag per taxi vertrokken de overigen, waaronder ik, vertrekken morgenochtend. Vanavond nog een gezamenlijke maaltijd en natuurlijk een borreltje toe en morgenochtend afscheid nemen. Ik kijk met plezier terug op de afgelopen 14 dagen. De eerste week veel nieuwe indrukken, wennen aan elkaar en aan het lichamelijk werk en natuurlijk de kennismaking met veel internationale talen. Een en ander kostte me in het begin veel energie en ik was behoorlijk vermoeid. De tweede week met vernieuwd elan er tegenaan en gebruikmakend van de opgedane ervaring ging alles van een leien dakje. Kortom ik heb het hier naar mijn zin gehad. Wel ben ik blij dat ik na deze enerverende weken even kan uitrusten en uitslapen en weer tijd heb voor mezelf.

Morgen reis ik per taxi af naar Pamplona, een uurtje rijden van hier.
Vanaf maandag verblijf ik met mijn dochter Wendy in El Masnou, in een loft op 20 minuten reizen van Barcelona. Naar ik hoop zenden ze op de Spaanse televisie ook de voetbalwedstrijden van het Nederlands elftal uit, anders heb ik een probleem.

Tot zover de berichtgeving uit een bewolkt Roncesvalles.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carla

Actief sinds 30 Nov. 2011
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 61611

Voorgaande reizen:

07 Mei 2014 - 28 Mei 2014

Camino Portugues - mei 2014

27 Mei 2013 - 20 Juni 2013

Camino Santiago de Compostela 2013 - Op herhaling

21 Mei 2012 - 30 Juni 2012

Op avontuur

Landen bezocht: